KONTAKT:
tel: 510 555 024
email:

 

Regulamin

Regulamin określa zasady sprzedaży produktów oferowanych przez sklep lajn.pl oraz femi.lajn.pl

 

Sklep LAJN.PL – sklep internetowy działający pod adresem http://www.lajn.pl. Sklep internetowy pośredniczy w sprzedaży produktów i umożliwia składanie zamówień. Wszystkie zdjęcia, oraz materiały graficzne, a także teksty i definicje są wyłączną własnością firmy ZooZ i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie w całości lub też fragmentach elementów Sklepu lajn.pl bez wyraźnego, pisemnego zezwolenia wspólników firmy ZooZ jest zabronione.
 
Właściciel sklepu – Właścicielem sklepu internetowego lajn.pl działającego pod adresem http://www.lajn.pl jest ZooZ mająca siedzibę przy ul. Spółdzielców 50/106, 43-300 Bielsko Biała; NIP: 5472010907; REGON: 243663790.
Adres wysyłkowy – wszelką korespondencję, zwroty (odstąpienia od umowy), wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres: 
 
Sklep Lajn.pl (ZOOZ) 
ul. Spółdzielców 50/106
43-300 Bielsko Biała 
 
Przeglądarka internetowa – oprogramowanie pozwalające na przeglądanie zawartości Sklepu Lajn.pl. W celu prawidłowego działania Sklepu Lajn.pl. Przeglądarka internetowa powinna mieć włączoną obsługę 'Cookies' (domyślnie tak jest) obsługiwać JavaScript oraz DHTML i prawidłowo interpretować style dokumentu (CSS). Obsługa JavaScript jest niezbędna do dokonania Płatności za pośrednictwem PayU.pl. Więcej o zakresie i sposobach wykorzystywania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.
 
Produkty – towary oferowane na stronach Sklepu Lajn.pl. Wszystkie nazwy Produktów i znaki towarowe są wyłączną własnością ich producentów i podlegają prawnej ochronie. Zgodnie z obowiązującym prawem informujemy, że Właściciel Sklepu jest importerem (wprowadzającym do obrotu na teren RP) sprzedawanych przez siebie Produktów. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Ceny Produktów są podawane z PLN i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Produkty w Sklepie Lajn.pl są szczegółowo oznaczone. Na stronie znajduje się podstawowa informacja o właściwościach i rozmiarach produktu, o jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. Zdjęcia produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Produkty z naturalnych włókien barwione na ciemne kolory mogą barwić inną odzież podczas prania. Mogą również barwić jasne części ubrania podczas noszenia (zwłaszcza jeansy tzw.raw material). Szczegółowy opis i metody konserwacji produktu znajdują się na metce lub opakowaniu. Wymiary Produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±2 cm.
 
Opis Produktu – na stronie produktu znajdują się najważniejsze informacje o produkcie, cena produktu, dostępne rozmiary produktu. 
 
Rozmiary Produktu – są umieszczone w tabeli rozmiarów na stronie Produktu. Wymiary Produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna -  mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%. 
 
Cena Produktu – Ceny Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki - Cena Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep lajn.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen Produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez Klienta.
 
Dostępność Produktów – Wszystkie oferowane Produkty w Sklepie lajn.pl są dostępne, chyba że w opisie Produktu jest opisane inaczej. W wyjątkowych sytuacjach takich jak np. równoczesny zakup przez kilku Klientów tego samego Produktu lub przez inny błąd techniczny Sklepu może okazać się, że Produkt nie będzie dostępny. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem informując o zaistniałej sytuacji. 
 
Zamówienie – Klient może zamówić produkty 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego, wysyłając email info@lajn.pl. Gdy Klient w momencie składania Zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o Zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Właścicielem sklepu, a Klientem., z zastrzeżeniem warunków dot. Klientów hurtowych i ceny hurtowej co do możliwości zmian przez Właściciela sklepu Cen hurtowych produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego i/lub Przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji z zamawiającym. Jeżeli Sklep nie może zrealizować Zamówienia, wtedy niezwłocznie powiadamia Klienta o zaistniałej sytuacji.
 
Status zamówienia – jednoznacznie określa stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest dla zarejestrowanych klientów po uprzednim zalogowaniu się, zaś osoby niezarejestrowane otrzymują informację o statusie zamówienia drogą mailową. 
 
Wysyłka zamówienia – Zamówione Produkty są wysyłane za pośrednictwem kuriera DPD. Wysyłki zamówień za pobraniem realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Wysyłki Produktów przy przedpłacie na konto wysyłane są do Polski jak i do wymienionych krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, USA.
 
Przesyłka – Towar zamówiony w Sklepie Lajn.pl może zostać dostarczony na wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej do wybranych krajów Unii Europejskiej i do USA. Skompletowane i spakowane Zamówienie z naklejoną etykietą adresową jest przekazywane Kurierowi. Status Przesyłki można monitorować na stronie DPD. Informacje dotyczące stanu Przesyłki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do magazynu firmy kurierskiej, około godzin wieczornych w dniu nadania. W przypadku gdy Kurier dostarczy Klientowi uszkodzoną Przesyłkę należy odmówić odbioru lub otworzyć ją w obecności przedstawiciela Kuriera. W przypadku stwierdzenia braku prosimy sporządzić protokół stanu przesyłki i towaru, oraz prosimy skontaktować się z obsługą Sklepu. Sklep niezależnie od procedury trwającej u Kuriera dośle brakujący Produkt lub zwróci jego równowartość przelewem lub przekazem pocztowym. Przedsiębiorca i Klient hurtowy jest zobowiązany otworzyć i zbadać stan przysyłki i jej zawartość po otrzymaniu.
 
Rezygnacja z zamówienia – Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, do momentu wysyłki Produktu. Należy wówczas wysłać email info@lajn.pl lub SMS pod nr 784 260 765, a także telefonicznie w godzinach pracy Magazynu.
 
Anulowanie zamówienia - w wyjątkowych przypadkach sprzedający ma prawo anulować zamówienie bez podania przyczyny. Jeżeli kupujący dokonał wpłaty zostanie ona niezwłocznie zwrócona.
 
Płatność – Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu Lajn.pl w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Produktu. Za Zamówienie można zapłacić za pobraniem (jedynie wprzypadku wysyłki w obrębie Polski) - czyli Kurierowi w momencie dostarczenia Zamówienia pod wskazany adres, lub dokonać przedpłaty. Przedpłatę można wykonać za pomocą przelewu bankowego, przekazu lub karty kredytowej. Pełne bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez wyspecjalizowaną w płatnościach internetowych firmę PayU S.A. właściciela platformy PayU. Przedpłątę za zamówienie dostarczane poza granice Rzeczpospolitej Polskiej można dokonać również za pośrednictwem platformy PayPal.
 
Magazyn – miejsce, w którym następuje realizacja i kompletowanie zamówień Klientów. Godziny pracy Magazynu to od pon. do pt. 9-15.
 
Kurier – Skompletowane zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W momencie przekazania Przesyłki Kurierowi Klient dostaje informacje, na podany w Procesie zamówienia adres mailowy. Przesyłkę można monitorować na stronie DPD. 
 
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
 
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep Lajn.pl skompletuje zamówienie i wyśle z Magazynu na adres podany przez Klienta. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych (chyba, że jest w Opisie Produktu podany inny termin). Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych Danych osobowych w tym numeru telefonu.
 
Czas dostawy – czas, w jakim Kurier Przesyłkę odebraną z Magazynu dostarczy na adres podany przez Klienta. Standardowy Czas dostawy od 1 do 2 Dni roboczych (na terenie Polski). 
 
Dowód zakupu – dowodem zakupu jest np paragon (lub faktura), który Klient otrzymuje drogą elektroniczną. Dowód zakupu uprawnia do odstapienia od umowy (zwrotu towaru) oraz reklamacji z tytułu gwarancji lub Rękojmi.
 
Wymiana – (dotyczy Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Prosimy aby produkt był zwrócony w stanie niezmienionym. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ WYMIANY oraz Dowód zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki zwracamy pieniądze na podane w formularzu konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W międzyczasie Konsument może zamówić produkt na wymianę w Sklepie lajn.pl. Koszt wymiany 20zł - jest to koszt ponownej wysyłki towaru.
 
Odstąpienie od umowy (Zwrot) – (dotyczy wyłącznie Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań, Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ ZWROTU i Dowód zakupu.Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep np. pismem wysłanym na adres: Sklep Lajn.pl (ZOOZ)
ul. Spółdzielców 50/106
43-300 Bielsko Biała , lub pocztą elektroniczną na adres: info@lajn.pl o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu można użyć FORMULARZA ODSTĄPIENIA, który stanowi załącznik do regulaminu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacja – Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad.  Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121). Jeśli zakupiony Produkt posiada wady prosimy wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI i odesłać czysty Produkt wraz z FORMULARZEM REKLAMACJI oraz Dowodem zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. 
Klient proszony jest o to, aby w treści zgłoszenia reklamacji umieścił następujące informacje: imię i nazwisko (nazwa podmiotu), adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który chce, ażeby została wysłana odpowiedź Sklepu na reklamację, datę zakupu Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, możliwie dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru w postaci kopii paragonu lub faktury, wydruku z rachunku bankowego, wydruku z karty płatniczej bądź inny dowód.
  
Jeżeli produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. 
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany przez Kupującego:
a) jest niemożliwe albo 
b) w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów. 
c) gdy koszty wymiany lub naprawy przewyższają cenę rzeczy sprzedanej- w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca.
Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zasadność Reklamacji (dotyczy Konsumenta). 
W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad w rozsądnym czasie. 
W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego.  Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.
 
Dane osobowe – Informacje, które są podawane w trakcie wprowadzania zamówienia celem jego wysyłki. Proces podawania Danych osobowych jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez Właściciela sklepu zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. Właściciel sklepu gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie.
 
Klient – jest to:
-osoba fizyczna mająca ukończony 13. rok życia, która zawiera umowę należącą do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego jednak do czasu ukończenia 18. roku życia wymaga się zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby do zawarcia przez nią umowy,  chyba że zgodnie z przepisami prawa posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych;
- osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca  osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu - zawiera umowę sprzedaży z Właścicielem Sklepu i jest nim Konsument zgodnie z art. 22 [1] ustawy kodeks cywilny oraz Przedsiębiorca z zastrzeżeniem specjalnych regulacji dla Klienta hurtowego. Klientem mogą być również osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności art. 14 § 2 Kodeksu Cywilnego). Część zapisów Regulaminu dotyczy tylko Konsumentów, co jest wprost określone.
 
Rejestracja Klienta – rejestracja umożliwia zapamiętanie w Bazie Sklepu Danych osobowych Klienta oraz historii jego zamówień. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.
 
Logowanie Klienta – proces w którym zarejestrowany Klient wprowadza swój adres mailowy oraz hasło jakie ustalił w procesie Rejestracji. Proces Logowania jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Zalogowany Klient ma wgląd w Status zamówień oraz historię swoich zamówień.
 
Koszyk – element Sklepu lajn.pl, gdzie Klient przenosi Produkty, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a także przejść do Procesu Zakupu.
 
Proces zakupu – Gdy Klient skompletował w Koszyku swoje Produkty może przejść do Procesu zakupu gdzie precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób Płatności, itp. Może również zachować wszystkie wprowadzone Dane osobowe oraz historię zakupów Rejestrując się.
 
Newsletter – cykliczna gazetka elektroniczna wydawana przez Sklep lajn.pl, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty i aktualnych promocji. Newsletter jest wysyłany tylko do Klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.
 
Konserwacja i Użytkowanie (dotyczy odzieży i obuwia) – Produkty należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem. W procesie użytkowania Produkty naturalnie się zużywają szczególnie w miejscach zgięć, w częściach odpowiedzialnych za kontakt z innymi powierzchniami. W celu minimalizacji procesów zużycia Produkty należy regularnie czyścić i konserwować - m.in. zgodnie z zaleceniami na metce. Produkty kolorowe mogą barwić i należy je prać z Produktami o podobnych kolorach. Zaleca się pranie Produktów odwróconych na lewą stronę. Produkty z aplikacjami należy prasować na lewej stronie. Należy unikać bezpośredniego prasowania aplikacji i nadruków na Produkcie. Futra i kurtki skórzane i wełniane należy czyścić chemicznie w wyspecjalizowanych punktach. Czapki typu fullcap należy czyścić specjalnym zestawem czyszczącym bądź szczoteczką z niewielką ilością wody i mydła - należy unikać przemoczenia. Produkty z wełny należy prać w niskiej temperaturże używając wyspecjalizowanych detergentów, lub czyścić chemicznie. W trakcie konserwacji Produktów z naturalnych włókien: bawełna, wełna -  Produkty mogą się skurczyć po pierwszym praniu. W zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%. Produkty nienależycie konserwowane lub używane  wbrew instrukcji mogą ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu za które nie będzie odpowiadał Sklep.
 
Cookies (ciasteczka) to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, wysyłane do komputera użytkownika sklepu w celu identyfikacji  i późniejszego ułatwienia korzystania z witryny. Nie są one szkodliwe dla komputera i danych w nim zawartych. Jest możliwe korzystanie ze sklepu także bez użycia plików cookies, ale dopiero po odpowiednim ustawieniu przeglądarki internetowej.Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi.                            
 
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U.z 2014, poz. 121 z późn. Zm. ) a w przypadku Klientów będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014r., poz. 827). 
Konsument jako Klient sklepu lajn.pl ma prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń konsumenckich, które polegają m.in.  na:
a) prawie do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sklepem Lajn.pl,
b) prawie do skierowania wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego, który działała przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zawartej umowy sprzedaży.
  Skorzystanie z ww. praw jest dobrowolne i zarówno Konsument jak i Sklep lajn.pl celem zastosowania jej powinni wyrazić zgodę na to postępowanie.
Konsument jest informowany o tym że Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    Wniosek Konsumenta do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej może dotyczyć wniosku o mediację, wniosku o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Wskazane instytucje w swoich jednostkach oraz na stronach internentowych powinni udostępniać wzory wniosków.
Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są Konsumentom w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, 
www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, 
www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
 
Konsument  w zakresie sporu transgranicznego ma prawo korzystania z  Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.
 
Załącznikami do Regulaminu są: wzór formularza odstąpienia od umowy, formularz reklamacji.
Sklep Lajn.pl informuje, że  zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Klient Sklepu Lajn.pl zostanie poinformowany przez umieszczenie na stronie internetowej Sklepu Lajn.pl informacji o zmianie Regulaminu. Wiadomość o zmianie Regulaminu na stronie Sklepu zostanie zachowana przez okres co najmniej 14. dni kalendarzowych. 
Klienci, zarejestrowani i posiadający Konto w Sklepie Lajn.pl zostaną również powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na ich adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji o zmianach Regulaminu, nie później niż na 14. dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu. 
Zmiany Regulaminu wejdą  w życie w terminie podanym wraz z informacją o  zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14. dni kalendarzowych od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu na stronie internetowej.
Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie oświadczy  w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi rejestracji konta.
W razie  zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy, zamówienia i rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy, złożenia zamówienia
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 luty 2015 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.
 
ZAŁĄCZNIK 1 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14  dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Adresat:
Sklep Lajn.pl (ZOOZ)
ul. Spółdzielców 50/106
43-300 Bielsko Biała 
e-mail: info@lajn.pl
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
Lp. Nazwa                  Symbol /rozmiar          Ilość         Cena jednostkowa brutto
1.
2.
3.
4.
5.
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)                                                                   
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)                                                                        
Adres konsumenta(-ów)                                                                     
Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:                                                                 
(*) Niepotrzebne skreślić. 
 
ZAŁĄCZNIK 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
MIEJSCE NA  DOŁĄCZENIE   DOWODU ZAKUPU        
 
 PROSZĘ WYSŁAĆ TOWAR NA ADRES
Sklep Lajn.pl (ZOOZ)
ul. Spółdzielców 50/106
43-300 Bielsko Biała 
 
IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ TOWAR:
NR ZAMÓWIENIA:
POWÓD REKLAMACJI:
 
ŻĄDAM (proszę zaznaczyć właściwą opcję) :  
O NAPRAWY   O WYMIANY      O OBNIŻENIA CENY o …………PLN                                         
      ADRES ZWROTNY na który mamy odesłać towar:
 
IMIĘ I NAZWISKO:        
ULICA:
KOD, MIASTO:
TELEFON:           
DANE DO PRZELEWU:
IMIĘ I NAZWISKO:        
ULICA:
KOD, MIASTO:
NR KONTA:
data i podpis Kupującego/Płatnika                data i podpis Przyjmującego reklamację